- Bağlantıyı al
- X
- E-posta
- Diğer Uygulamalar
İYİ İNSAN OL
İyi insan olmak zor değil aslında. Başkalarını anla, merhametli ol ve sev. Sevmenin, kendisini sev. Ve seni acıtan şeylerin, başkasını da acıtacağını bil. Başkalarının mutluluğuyla beslen, hüznüyle değil. Dürüst ve hoşgörülü ol.Ön yargılarının, aslında seni çürüttüğünü, insanlıktan uzaklaştırdığını bil mesela. Kimseyi yadırgama, yargılama. Başkasının yaşadığı bir karmaşayı, senin de yaşamayacağının ne garantisi var. Öyle değil mi? Bir haksızlığa uzaktan bakmak ya da haklının değil de güçlünün yanında olmak, acizlik değil de nedir? Gece, başını yastığına koyduğunda, vicdanınla kucak kucağa ,mutlu yatabiliyorsan ne ala. Unutma, insan olmak yetmiyor. İyi insan ol...
- Bağlantıyı al
- X
- E-posta
- Diğer Uygulamalar
Yorumlar
Yorum Gönder