SON DAKİKA YAZISI
''Bana mı söyledin?Bunu bana mı söyledin?'' diye sordu kadın.Kırgındı, belki de bu sözün söylenmesi, ve karşılık verebilmesi için çok beklemişti. Bu yüzdendi yanıtlamak için aceleci davranışı. Ne aceleciliğine ne de gerginliğini ele veren sesinin titreyişine aldırış etmişti. ''Evet'' dedi adam. Kısa ve kestirme bir sözcükle. ''Evet, seni çok özledim.'' diye sesini biraz daha yükselterek devam etti. 
Kadın, ellerini ovuşturmak da olan adama dönüp baktı. ''Ne yazık'''dedi içinden.''Hiç değişmeyecek . Ellerini ovuşturuyor ama pişmanlığından değil. Özledim demeyi gururuna yediremediğinden.'' Döndü ve saçından bir tel koparıp, adamın avucuna bıraktı. '' Sen de giderken ben de kalan tek şey saç telindi. Özledikçe, işine yarayacak.'' 
zuhal

Yorumlar